Пошуковий запит: (<.>A=Родіонов П$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Родіонов П. Ю. Аналіз діяльності цивільної авіації України за методом М. Портера [Електронний ресурс] / П. Ю. Родіонов // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2013. - Вип. 24. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2013_24_12
|
2. |
Родіонов П. Ю. Особливості розробки стратегії авіакомпанії в умовах інформаційної економіки [Електронний ресурс] / П. Ю. Родіонов // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Економіка. - 2014. - Вип. 1. - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2014_1_14
|
3. |
Родіонов П. Ю. Еволюція та значення інформації у контексті розвитку світової економічної системи [Електронний ресурс] / П. Ю. Родіонов // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2013. - Вип. 3. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2013_3_7
|
4. |
Родіонов П. Ю. Перспективи розвитку агропромислового комплексу України в умовах інформаційної економіки [Електронний ресурс] / П. Ю. Родіонов // Вчені записки університету "КРОК". Серія : Економіка. - 2014. - Вип. 36. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2014_36_6
|
5. |
Горбачова О. М. Формування організаційно-економічного механізму управління інформаційною діяльністю авіапідприємства [Електронний ресурс] / О. М. Горбачова, П. Ю. Родіонов // Економіка і регіон. - 2014. - № 2. - С. 137-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econrig_2014_2_25 Розглянуто сутність та принципи роботи організаційно-економічного механізму управлінням інформаційною діяльністю авіапідприємства. Наведено модель інформаційної діяльності підприємства, визначено її завдання, методи й інструменти. Запропоновано алгоритм інтегральної системи оцінювання інформаційної діяльності, визначено її етапи та ключові показники. Розроблено організаційно-економічний механізм управління інформаційною діяльністю авіапідприємства.
|
6. |
Родіонов П. Ю. Інформаційна діяльність підприємства [Електронний ресурс] / П. Ю. Родіонов // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2016. - № 2. - С. 101-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsed_2016_2_14
|
7. |
Родіонов П. Ю. Теоретичні засади прогнозування вартості програмного продукту [Електронний ресурс] / П. Ю. Родіонов, Г. М. Плосконос, Л. А. Гаврутенко // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2020. - № 11(1). - С. 75-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2020_11(1)__13
|
8. |
Родіонов П. Ю. Евентуальність використання постструктураліського підходу в методології економіки [Електронний ресурс] / П. Ю. Родіонов, Г. М. Плосконос // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2018. - № 10. - С. 23-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2018_10_5
|
9. |
Родіонов П. Ю. Роль та місце теорії перспектив в інноваційному менеджменті [Електронний ресурс] / П. Ю. Родіонов, О. М. Горбачова, О. В. Родіонова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2022. - № 2. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2022_2_12
|
10. |
Лобода С. М. Роль та місце взаємооцінювання в навчанні студентів технічних спеціальностей [Електронний ресурс] / С. М. Лобода, П. Ю. Родіонов // Наукові записки Малої академії наук України. - 2022. - № 2. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2022_2_10 Розглянуто можливість імплементації взаємооцінювання студентів у навчальний процес як інструменту підвищення якості освітнього процесу. Для кращого розуміння особливостей навчання студентів технічних напрямів надано огляд організації освітнього процесу зі спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія". Як особливість цієї спеціальності пропонується розглядати широке використання інформаційних технологій, велику кількість лабораторних робіт, складність використання уніфікованих тестів для оцінювання результатів студентів через комплексність завдань, значне різноманіття онлайн-курсів, що можуть використовуватися в навчанні, а також можливість роботи студентів над реальними проєктами. Зважаючи на специфіку спеціальності і потреби студентів, які пов'язані з бажанням одержати якісний зворотний зв'язок для покращення якості виконаних робіт, пропонується використовувати взаємооцінювання як інструмент контролю знань і активізації пізнавальної діяльності студентів. Взаємооцінювання розширює горизонти мислення студентів, залучаючи їх до активної участі в навчанні через надання інструментів для відслідковування власного прогресу, а також допомагає студентам одержати досвід оцінювання виконаних робіт. З іншого боку, запровадження взаємооцінювання може утруднюватися недостатньою мотивацією студентів, що висуває нові виклики викладачам. Для досягнення максимального ефекту будь-які форми взаємооцінювання мають бути організовані в належний спосіб. Отже, взаємооцінювання за умови його належного впровадження виглядає перспективним інструментом для підвищення якості освітнього процесу. Надалі рекомендовано проведення дослідження серед студентів щодо ефективності зворотного зв'язку та взаємооцінювання.
|
11. |
Соколова З. Аналіз ефектів утілення угоди про спільний авіаційний простір із ЄС для галузі пасажирських авіаперевезень України в довоєнний період [Електронний ресурс] / З. Соколова, І. Набок, А. Прокоп'єва, К. Сидоренко, Д. Бойчук, П. Родіонов // Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. - 2022. - № 6. - С. 400-423. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkd_2022_6_34
|
12. |
Радиш Р. Застосування механічної атеректомії JetStream у лікуванні пацієнтів із ураженням периферійних артерій стегново–підколінного сегменту [Електронний ресурс] / Р. Радиш, П. Родіонов // Український журнал клінічної хірургії. - 2023. - Т. 90, № 3. - С. 43-44.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.04.2025 р., через 336 днів
|